Sněhová kalamita

29.11.2010 22:01

Tak nás zasypal další sníh, sněží už od včerejší 20. hodiny a né a né přestat. Venku je už tak 25cm sněhu a největší radost z toho má samozřejmě Ornelka, jak jinak. :-) 

Celé dopoledne byla venku, přidala jsem složku Sněhová kalamita do sekce fotogalerie, takže se můžete podívat, jak ve sněhu dovádí, hraje fotbal, skáče páníčkovi na ramena, dokonce i na některých fotkách krásně pózuje. Kolegyňka z práce Hanka říká, že je to úplná modelka. Jsou tam i fotečky z obce Trstěnice, zasněžený výhled z našeho kopečku. A na úvodní stránce vidíte, jak Ornelce září očka, když vyběhla do zahrady...

Také nám v sobotu pokáceli velký strom pod zahradou, takže se můžete podívat na rozdíl ve výhledu. Strom byl krásný, ale měl tu chybu, že padal na dům souseda a tak se z bezpečnostních důvodu musel pokácet. No bude mi při výhledu z okna i ze zahrady moc chybět. Ornelka byla z pána na stromě velmi překvapená a neustále na něho upozorňovala hlasitým a hlubokým štěkotem, občas i zavrčela, což znělo docela strašidelně a často to od ní neslyšíme. Zřejmě jí také bude krásná lípa chybět...

Dnes jí zase na dlouhé minuty učaroval traktor, který nám přijel vyhrnout sníh až před dům. Nechtěla se hnout z verandy. No dobrůtka ve tvaru žraloka mě zachránila a zase jsem jí dostala do obýváku. Veranda totiž není vytápěná a tak jsme si nemohli vyvětrat to krásné teplíčko z krbu. 

V sobotu nám naše zlatíčko také začalo hárat, takže máme o hlídání skoro do Vánoc postaráno. Je to její druhé hárání a pořád je z toho taková přešlá a smutná. Neví, co se s ní děje, takže se chodí stále mazlit a je celá neklidná. Ale dobrá zpráva je, že můžeme uvažovat o jarní Bonitaci v Mladé Boleslavi. Uvidíme ovšem v jaké kondici bude naše Ornelka po Vánocích. A jestli to vzhledem k operaci torze neodložíme až na podzim. Říká se, že se má na bonitaci jet, až se Vám zdá Vaše zlatíčko nejkrásnější. Ale to se mi zdá Ornelka pořád, takže já asi nejsem ta pravá, kdo o tom rozhodne. :-)