Další nové fotečky

02.12.2010 23:19

Doplnila jsem fotečky do sekce Naši kamarádi. Najdete tam Gastonka, Alana, Arga, Cerbíčka od paní Kovářové a další fotečky ještě určitě přibydou.

Také jsem přidala fotečky Ornelky cestovatelky do sekce O Ornelce, můžete se podívat, s jakou radostí s námi jezdí na výlety. A neumíte si ani představit, jak je smutná, když vidí, že někam jedeme a pošleme ji čekat do verandy. Ze začátku to bylo dosti divoké. Za trest nám rozkousala všechny boty, které zůstaly v botníku, stihla to za dobu, co jsme udělali větší nákup. A nebudete mi věřit, ale rozkousala od každého páru jen jednu botu. Zlatíčko, že? Jindy jsme tam zase nechali krabicové mléko, přijeli jsme domů a Ornelka nejen, že rozkousala a vypila jednu celou krabici mléka, ale pokoušela se dostat do další, tak takové překvapení nám několikrát nachystala. Pak, ale poznala, že pokud je hodná a hezky čeká, že se vždy za chvíli vrátíme a ona dostane nějakou odměnu za čekání, dobrůtku, její oblíbenou hračku pískací balónek a že se ani já ani páníček nezlobíme, tak teď už můžeme ve verandě nechat s klidem boty i další věci... Tak to byl kratičký příběh z dětství Ornelky. :-)

Další historku si nechám zase na příště. 

No a co je u nás nového? Kromě dalších asi 15cm sněhu skoro nic. Včera sněžilo šíleným způsobem, velmi hustě a v kuse, takže to přibývalo neuvěřitelně rychle. Z okna přes bílou mlhu nebylo skoro vidět. Venku se být nedalo, protože fučelo a hned jsme byli mokří. Dnes už to bylo lepší. Ale zase tam pro změnu hodně mrzne, před chvílí jsme byli venčit a je tam -13 stupňů. 

A na závěr Vám chci poděkovat za kladné hlasy v anketě. Mám z ní radost.